musicandlove

Alla inlägg under maj 2012

Av Ellen - 30 maj 2012 21:34

Heej! Här kommer lite fina.. citat.. & lite vackra bilder.. ♪♡
           

Av Ellen - 30 maj 2012 09:31

Naw, kolla bloggen..<3 http://liamkillen.bloggplatsen.se

Grymt söt unge!!<333

Av Ellen - 30 maj 2012 09:09

               

Av Ellen - 30 maj 2012 09:04

     Man kan säga att jag hade väldigt kul med "the lol cam" Hahahahaa.. 

Av Ellen - 30 maj 2012 08:58

Hej, idag är jag hemma från skolan, Var det igår med.. För att jag är sjuk

Ja.. det finns inte jätte mke att berätta, Jag tog första doppet i fredags tror jag. Det var skönt i vattnet, men ändå kallt! Men sen, i söndags så åkte jag till gräsbadet & var där med några kompisar. Vi hade verkligen jätte kul, Och det var jätte varmt ute, & i vattnet. Men sen badade jag i gräsbadet i måndags oxå ! Det var.. kallt.. Men skönt. Det finns inte jätte mke att säga nu, Men jag kommer försöka blogga när jag kan! Hinner jag, så bloggar jag. Ha en hääärlig dag !


// Ellen.<3 

Av Ellen - 27 maj 2012 10:06

Hej, Har inte haft så mke tid att blogga! Har typ haft fullt upp, med kompisar & hinna vara lite med familjen! Men idag så ska jag inte göra så mke , Kanske åka och bada osv! Igår tog jag första doppet, Som ni säkert vet har ju jag haft gips i tre vecker, Men jag tog bort det i torsdags. Fast egentligen skulle jag ta bort det på fredagen, Men kunde verkligen inte vänta! Jag stod inte ut med att ha gips, när det var så himla varmt!! xD Får se ifall jag bloggar lite senare oxå, förresten så har jag fixat bloggen lite, Och snart har jag en ny header! Hans skulle göra en till, till mig! (y)
Men nu ska jag äta frukost & göra mig iordning
 




Många kramar, Ellen<3 

Av Ellen - 26 maj 2012 19:52

 

Av Ellen - 21 maj 2012 20:32

Hej ! Som ni ser.. har jag fixat en ny muspekare till bloggen & så har jag fixat musik! Ååh, så glad..! Sen .. så har jag inte gjort så mke. Jag struntade i att sola.. La häldre all tid på bloggen, kollar på muspekare & laddat ner musik osv. Sen testade jag ju alla muspekare till bloggen , som jag tyckte var fina! Så det tog oxå tid! Men sen så hittade jag till slut vilken muspekare jag ville ha! Vill ni oxå fixa muspekare?

www.cursos-4u.com


1. Det finns en lista där, på vänster sida där det t.ex står : Animated. Anime.Cartoons.Celebrity m.m !
2. Klicka på ngn av dom, sen kommer det fram massor med muspekare. Klicka på den du vill ha.
3. Den första koden, (det finns en under oxå, men den ska ni inte kopiera) Den första kopierar du.
4. Sen går du in på menyavdelningar (på bloggplatsen, alltså ska du vara inloggad) sen så .. står det "namn" eller ngt, sen under så klickar du där, Och tar "HTML" någonting, (hoppas ni fattar, är jätte dålig på att förklara) sen så klistrar ni in.. osv.

5. Sen går du in på din blogg, så har du fått muspekaren!


Hoppas ni fattar vad jag menade!



// Ellen<3

Presentation


TJO! Jag heter Ellen & Jag bor i en liten stad utanför göteborg. & Mina intressen är att vara med kompisar,Sitta vid datan, Kolla på tv, Shoppa & pyssla. m.m! Hoppas ni gillar min blogg //Ellen :>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Ellen

Black Moustache

x'd

x'd

:D

:)

:'d

looove

c:

Lucky Charms Rainbow

LOL

1D

1D

1D

Blogkeen

musicandlove

,


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

Ovido - Quiz & Flashcards