musicandlove

Direktlänk till inlägg 21 juni 2012

Bilder från liseberg igår, på Ulrik Munther, & ett kort inlägg.

Av Ellen - 21 juni 2012 21:39

Tjo , som ni säkert märk så går bloggandet åt skogen. Men asså , jag vet inte varé är som gör så att jag glömmer / struntar i att blogga. Nu kollade jag just ifall jag hade nya kommentarer, eller frågor. Och det hade jag inte. Så det känns som om jag ska sluta blogga , för ingen ( typ ) kommenterar , eller ngt. Men tack iallafall för att ni läser min blogg. Men jag tror inte jag ska sluta blogga. Men igår så var vi på liseberg nästan hela dan' & såg Ulrik Munther!!<33 Åh, det var första gången jag såg honom, på riktigt. Så jäwla underbar röst har han. Btw , han är så sjukt snygg ! :D Här kommer några bilder. (Dom flesta är nog lite "dåliga" , Men dom var mke bättre i pappas iphone..) Men iaf, om ca tre veckor ska jag, Moa (min syrra), mamma & pappa till Ronneby. Där ska vi bo på hotell några dagar. Sen nära hotellet så finns det typ, massa pooler osv. Ska iallafall bli skönt att komma bort. Här kommer bilderna från igår! <3

     
         

 
 
Ingen bild

www.GTHotel.org

23 juni 2012 20:45

Hej! vi träffades på www.GTHotel.org .
Kommer du ihåg mig c'; ?
Men iallafall, kan du inte lägga ut bilder på dig C:!

Ellen

24 juni 2012 12:14

Vem är du då? ^w^ Kanske kommer ihåg ifall du säger vad du heter på Gt.

Tack för att du kollade in på min blogg, & kommenterade.

 
Ingen bild

Emilie

24 juni 2012 12:21

Lägg ner med snacket om att sluta blogga! din blogg e ur gullig! vi träffades också på www.GTHotel.org ! när jag såg bakrunds bilden och rengbågen kunnde jag inte göra annat än att le! du har ur gullig och bra blogg! kram
Emilie24

Ellen

24 juni 2012 12:25

Kul att du tycker om min blogg! Jag funderade på att sluta blogga eftersom jag inte hinner/orkar. Tack !! När jag får sånna här kommentarer blir jag så glad, Och det är sånna kommentarer som får mig fortsätta! Tror att jag inte slutar blogga. Eftersom många tkr att jag ska fortsätta. ^w^ , OwO

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellen - 8 januari 2013 12:19


 Hejhej, uhm, vill bara säga att jag börjar blogga på blogg.se ist. http://www.ellenakesson.blogg.se ! (: ...

Av Ellen - 24 november 2012 21:13


Ja, här bjuder jag på en till bild på mig. som jag tog nyss. AHAHAHAH orkar inte,   ...

Av Ellen - 24 november 2012 20:50


WOOP WOOP, Hejhej. igen.      Ville bara typ, börja blogga igen, eftersom, jag saknar det. Okej tänkte bjuda på en nybild på mig osv.     ...

Av Ellen - 10 oktober 2012 20:54

Hej! hahaha, nu har inte jag bloggat på några dagar, p.g.a i typ 2 dagar hade vi problem med internet. Och resten av dagarna som gått, har jag bara glömt. Men imorn ska jag ut & fota, osv. Sen vill jag nog bara ta det lugnt eftersom jag har vart skit...

Av Ellen - 6 oktober 2012 08:04

Hejhej, Jag vaknade för typ en timma sen, & jag är verkligen as trött. & nu ligger jag i sängen & lyssnar på musik, fett chill. Men aja, igår hade vi franska prov, & jag kunde inte allt, men jag kunde iallafall.. liksom , sådär. HAHAH. Men iaf, idag ...

Presentation


TJO! Jag heter Ellen & Jag bor i en liten stad utanför göteborg. & Mina intressen är att vara med kompisar,Sitta vid datan, Kolla på tv, Shoppa & pyssla. m.m! Hoppas ni gillar min blogg //Ellen :>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Ellen

Black Moustache

x'd

x'd

:D

:)

:'d

looove

c:

Lucky Charms Rainbow

LOL

1D

1D

1D

Blogkeen

musicandlove

,


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

Ovido - Quiz & Flashcards