musicandlove

Direktlänk till inlägg 10 oktober 2012

Halloj

Av Ellen - 10 oktober 2012 20:54

Hej! hahaha, nu har inte jag bloggat på några dagar, p.g.a i typ 2 dagar hade vi problem med internet. Och resten av dagarna som gått, har jag bara glömt. Men imorn ska jag ut & fota, osv. Sen vill jag nog bara ta det lugnt eftersom jag har vart skittrött dem senaste dagarna. Men a, nu ska jag gå och lägga mig, som sagt väldigt trött!   

 

 

 

 

// Ellen :>

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellen - 8 januari 2013 12:19


 Hejhej, uhm, vill bara säga att jag börjar blogga på blogg.se ist. http://www.ellenakesson.blogg.se ! (: ...

Av Ellen - 24 november 2012 21:13


Ja, här bjuder jag på en till bild på mig. som jag tog nyss. AHAHAHAH orkar inte,   ...

Av Ellen - 24 november 2012 20:50


WOOP WOOP, Hejhej. igen.      Ville bara typ, börja blogga igen, eftersom, jag saknar det. Okej tänkte bjuda på en nybild på mig osv.     ...

Av Ellen - 6 oktober 2012 08:04

Hejhej, Jag vaknade för typ en timma sen, & jag är verkligen as trött. & nu ligger jag i sängen & lyssnar på musik, fett chill. Men aja, igår hade vi franska prov, & jag kunde inte allt, men jag kunde iallafall.. liksom , sådär. HAHAH. Men iaf, idag ...

Av Ellen - 24 september 2012 22:28

Tja, tänkte göra ett kvälls inlägg. Men ja, just nu ligger jag i sängen, och ska sitta lite mera vid datan, sen ska jag kanske ligga och läsa en stund. Boken jag läser heter " Brev-Vännen" Har inte kommit jätte långt, är nog på kapitel tre tror jag. ...

Presentation


TJO! Jag heter Ellen & Jag bor i en liten stad utanför göteborg. & Mina intressen är att vara med kompisar,Sitta vid datan, Kolla på tv, Shoppa & pyssla. m.m! Hoppas ni gillar min blogg //Ellen :>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Ellen

Black Moustache

x'd

x'd

:D

:)

:'d

looove

c:

Lucky Charms Rainbow

LOL

1D

1D

1D

Blogkeen

musicandlove

,


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

Ovido - Quiz & Flashcards